От всеки закупен пакет пелени до края на март една ще отпътува към неонатологични отделения в страната
Pampers и Kaufland България за пореден път обединяват усилия в кампания в подкрепа на най-уязвимите бебета в България и техните семейства.
До 29 март от всеки купен пакет пелени в магазините на веригата една ще бъде дарена на неонатологични отделения в страната.
Специализирани пелени за преждевременно родени бебета се появяват на пазара през 2018 г. и от тогава компанията е
Дарила над 350 000 от тях на 45 неонатологични отделения
През 2019 г. благодарение на този жест са покрити нуждите от пелени на 75% от недоносените бебета в България по време на болничния им престой.
Идеята за пелените Pampers Preemies се ражда от един на пръв поглед маловажен проблем за недоносените бебета – пелените.
Стандартните пелени обаче са големи почти колкото самите бебета и това води до дискомфорт по време на сън. При недоносените деца сънят е през 90% от времето и е от особено значение за здравословното им развитие.
За втора поредна година и певицата Поли Генова застава зад каузата "Нашите недоносени деца"
След като през 2018 година посвети песента си „Героите“ на недоносените бебета, отново вдъхновена, Поли представи приспивната песен „Бебе сладко“.
Самата тя сподели: „Пишейки “Бебе сладко”, аз исках да помогна на колкото се може повече малки герои и техните родители да се чувстват спокойни и щастливи във всеки един момент.“
Докосването не е само физическо взаимодействие, но и силен начин за комуникация между родителите и бебето.
Снимка: Pampers