Умни, бързи, силни и здрави
Снимка: Florina
Умни, бързи, силни и здрави! От края на 2015 година детската марка на соковете Florinа – FloForce гради един необикновен отбор на бъдещи победители в живота с разнородни таланти.
Сред тях има шахматисти, хокеисти, артисти, танцьори и музиканти. Това е само началото, отборът ще продължава да расте и да привлича все повече деца с различни дарби, защото Florina си поставя за цел да бъде посланик на детския спорт, да подкрепя и насърчава дейните и активни деца от най-ранна възраст.
Компанията производител на соковете Florinа и детската марка FloForce стартира своята дългосрочна кампания за подкрепа на детски спортни събития и образователни инициативи още през последното тримесечие на миналата година.
От октомври 2015 компанията партнира на детски шахматен клуб ЦСКА, който провежда по един голям турнир веднъж месечно през учебната година. Всеки от тези турнири е под името „Купа Флорина”.
Снимка: Florina
Под знака на „Купа Флорина” е проведен и турнир на хокейния клуб на НСА през отминалия сезон. Подкрепен е и един международен, с участието на детски отбори от Сърбия и България. Само в него се включиха над 80 деца, а възрастовата група на всички участници бе до 12 години. В хокейния турнир „Крос Айс” през февруари тази година, за купа „Флорина” се състезаваха 8 детски отбора с над 100 състезатели общо.
Календарът на активната подкрепа на детския спорт от страна на Florina продължава с участие в едни от най-мащабните за страната събития като Детският празник и турнир „Том и Джери” 2016 и Детска Игриада 2016.
Физическото здраве и активният спорт са основен акцент в стратегията на Florina и особено на детската марка плодови нектари FloForce, но компанията надгражда този ангажимент със стремеж да подпомага все повече мащабни и забавни инициативи, както и да бъде социално отговорна към общото ни бъдеще - децата.
Затова и освен спортни дейности, героите на детската марка, всеки от които е със свръхнеобикновени сили – Маги, Алекс, Макс и Криста непрекъснато се оглеждат за различни таланти и им подават ръка: на турнир по стрелба с лък, на фестивали и танцови надигравания на арт и фолклорен център Нестия с изяви на открити сцени из страната. FloForce става част и от кампанията на ЕкоПак – Еколабиринт за обучение на деца за разделно събиране на отпадъци в няколко поредни уикенда в различни градове през есента на 2015 година. Подкрепя и състезанието „Млад огнеборец” на Столична община за обучение по пожарна безопасност.
Лято е, ваканция, ура! Но не и за FloForce. Обединените сили за подкрепа на детските таланти чертаят бъдещата си стратегия, в която до края на годината и през следващата трябва да стартират дългосрочни партньрства с още клубове/федерации или асоциации и да работят усилено за разрастване на кампанията. Мисията продължава!
Шер и Грег Олман на обложка на албума им „Allman and Woman“ през 1977 г. в Лос Анджелис. Снимка: Getty
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари