В подкрепа на хората, които сами са се издигнали и са направили карира
Снимка: Instagram
Марката Hugo Boss представи втората част от рекламната си кампания „Бъди шеф на самия себе си“. Тя слага началото на актуализираната бизнес стратегия. Стартът е с шоу в Маями под мотото „вижте сега, купете сега“, тоест артикулите ще могат да бъдат закупени веднага след събитието. Последната знаменитост, която се присъединява към инициативата, е моделът и млада майка Джиджи Хадид.
Рекламната кампания отдава почит на знаменитостите, които са се изградили и издигнали сами. Според изпълнителния директор на марката Даниел Гридер
Хадид има точно тези качества
Джиджи започва работа като много малка, а на 16 подписва първия си договор с голяма агенция. на 23 години тя роди първото си дете и успешно съчетава работата в модния бизнес с майчинството.
В новата кампания участват още моделът Наоми Кембъл, колумбийската певица Малума, южнокорейският актьор Лий Мин Хо и италианският тенисист Матео Беретини.
Всички участници в проекта ще говорят за пречките пред успеха и преодоляването им.
Те ясно представят идеята, че
„не се раждаш шеф“, а се „създаваш“ ,
се казва в изявление на компанията. Ребрандирането на Hugo Boss е свързано с желанието марката да стане по-атрактивна за младите.
До 2030 г. поколението zoom ще бъде най-големият потребител в света.
Затова и новите проекти са насочени към младите.
Джиджи Хадид съчетава успешна кариера на модел с отглеждането на дъщеря си. Наскоро тя сподели нови снимки от ваканцията с бебето. Така феновете ѝ имаха възможност да видят малката Кай, защото през последните две години супермоделът старателно я криеше от папараците, припомня Hello.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари