Ето какво не бива да правите, ако искате да бъдете действително оценени
Снимка: Shutterstock
На фона на множеството промени в различните аспекти на културата на работното място, една конкретна практика остава съществена за функционалността на всяка организация: комуникацията.
Във време, когато отделните служители се борят да представят и докажат своята стойност, начинът, по който те се ангажират с висшите ръководители, е от ключово значение за траекторията, по която ще поеме тяхната кариера.
Въпреки това, да се научите как да общувате на това ниво може да бъде един от по-сложните аспекти на професионалното развитие.
Има ясен и прост процес за този тип комуникация, но повечето хора пренебрегват възможността да бъдат добре подготвени. Следването на няколко основни стъпки може драстично да промени приливите и отливите на ефективната комуникация с мениджърите. Овладяването на това умение позиционира служителя като доверен партньор в мисленето и продуктивността на ръководителя, което увеличава вероятността той да търси сътрудничество от споменатия служител.
Лидерите, като всеки друг, са привлечени от тези, които харесват и уважават. Така служителят сам полага основата за бъдещи повишения и друг тип възможности. Силната, ефективна комуникация е чудесен начин да постигнете професионалните си цели.
Ето няколко грешки при общуването с мениджърите, които е добре да избягвате:
Предоставяне на твърде много подробности
Мениджърите не изискват същото ниво на детайлност като служителите на по-ниските нива в организацията. Тъй като те работят на по-високо ниво, наблюдавайки предизвикателствата пред цялото предприятие, всеки разговор, който се впуска дълбоко в детайлите, бързо ще дерайлира. Комуникациите трябва да останат на високо ниво и стратегически. Подробностите често включват уместни данни, необходими за вземане на ефективни решения, но способността за вместването им в по-широк контекст и филтриране на неуместна информация пада върху плещите на служителя.
Задачата в случая е да се опитате да мислите като ръководител. Подходете към нещата от по-широка гледна точка, за да накарате мениджърите в крайна сметка да вземат решение. Да, служителят има всички подробности, но ролята му в комуникацията е да идентифицира най-важното по бърз и лесен начин.
Липса на ясна позиция и мнение
Да приемем, че служителят е успял да филтрира ненужните подробности. Сега те трябва да имат ясно мнение какво трябва да се случи с информацията, която се съобщава, включително всички подходящи последващи действия.
Ръководителите обаче веднага ще усетят липсата на убеденост в думите на служителя, което автоматично ще му струва всяка надежда за валидност. Не трябва да се пренебрегва и възможността, че има по-голяма картина, в която служителят може да не е запознат, и шанса изпълнителният директор да предложи перспектива, която може да повлияе на съществуващо мнение. Изразете уверено мнението си и осигурете необходимата подкрепа по бърз начин.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Чрез игра с детето може да бъдете полезни и за някои важни умения за неговото развитие.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари