Как ангажирането на съзнанието с нещо конструктивно помага за тяхното бъдеще, разговаряме с инж. Костадин Недев, преподавател и съосновател на образователната платформа „Млад изобретател“
Ангажирането на съзнанието с нещо конструктивно помага за бъдещето на децата.
Снимка: Shutterstock
В последните години забелязваме огромен интерес на децата към новите технологии и инженерните науки. Все повече училища предлагат и обучение в STEM паралелки.
Как допринасят за създаването и надграждането на нови знания и умения в тази посока тези умения? И защо едно дете трябва да избере такъв тип паралелка, с какво тя може да му помогне в бъдеще?
Може ли един разширен интерес към определена наука и дейност да пребори консуматорските навици, които стават все по-надделяващи в съвременното общество и неминуемо това влияе и на децата. Как ангажирането на съзнанието с нещо конструктивно помага за тяхното бъдеще? И по какъв начин родителите могат да подпомогнат интереса на детето, за да се развива то в тази област?
Има фини разлики между различните направления в технологичната област. Какво по-конкретно могат да усвоят като знания децата, което да развият след това в университет? Как тези умения могат да им помогнат в бъдеще на работно ниво?
По всички тези въпроси и още много други, разговаряме с инж. Костадин Недев, който е военен пилот, но и преподавател и съосновател на образователната платформа „Млад изобретател“.
Приятно слушане!
- Spotify
- Storytel
Има връзка между слушане, четене и концентрация, която родителите не трябва да подценяват.
Снимка: Shutterstock
Как да вдъхновим учениците да попиват знания, а не просто да отхвърлят механично материала от учебника?
Снимка: Sutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари