Chicco дариха 2% от приходите за всяка покупка на различни техни артикули за каузите на Фондация „Нашите недоносени деца“
Тази подкрепа позволява подобряването на грижите за преждевременно родените деца в България и техните семейства.
Снимка: Avendi
За добрите каузи трябва да се говори. Днес ви разказваме за кампанията на Фондация „Нашите недоносени деца“, с подкрепата на Chicco Bulgaria - марка за бебешки продукти, която се дистрибутира от Avendi.
Chicco дариха 2% от приходите за всяка покупка на различни техни артикули за каузите на фондацията. Кампанията се проведе от 1 октомври до 31 декември 2023 година.
Тази подкрепа позволява подобряването на грижите за преждевременно родените деца в България и техните семейства.
Ето и как са използвани дарените средства:
- Група за подкрепа и взаимопомощ на родители на бебета в неонатологичното отделение: за емоциoнална, социална подкрепа и взаимопомощ на родителите
- Група за родители на вече изписани бебета - за подкрепа на родители на недоносени деца до 3 г.: актуалните теми, свързани с родителството, както и взаимна подкрепа на родителите по между си.
- Онлайн група за родители на деца с увреждания: водена от психотерапевт на седмична база, с обмяна на опит и взаимна подкрепа между родителите, независимо от тяхното местоположение.
- Специална програма за подкрепа на родители, преживели загуба: с индивидуално насочена терапия за родители, преживели загубата на дете. Тя има за цел да осигури възможност за споделяне на мисли, емоции и преживявания в защитено и подкрепящо пространство.
В основата на това да изградим стабилна връзка и да я запазим, е и да избягваме 13-те най-често срещани непродуктивни навика.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари