Актрисата разказа, че 20-годишната Коко ѝ е помогнала за създаването на визията на нейната марка
Кортни Кокс
Снимка: Getty
Кортни Кокс призна, че е получила вдъхновение за дизайна от дъщеря си, когато е изработила външния вид на своята марка за домашни грижи Homecourt. 60-годишната актриса разказа как 20-годишната Коко Аркет, като член на поколението Z, ѝ е дала ценни насоки как да управлява социалните мрежи на марката,.
„Тя има страхотни идеи“, призна звездата от хитовия сериал „Приятели“. И добави: „Когато изготвях аромата Cocomoi, ѝ обясних идеята за това, което искам. А тя добави, че според нея трябва да бъде зелено, мокро и дървесно“.
Кортни Кокс с дъщеря си Коко
Снимка: Getty
Кокс споделя Коко с бившия си Дейвид Аркет. Според актрисата дъщеря ѝ е събрала „най-красивата основа“, за да представи аромата. „Наистина се гордея с това. Тя има страхотен вкус и страхотно отношение“, призна още Кортни.
Тя призна, че е смесила за аромата нотки на кокос, черен пипер и кедрово дърво, преди да помоли дъщеря си да прецени крайния продукт.
По материали от People
Според международно проучване, 80% от жените са били подложени на сексуален тормоз в обществени пространства поне веднъж в живота си.
Снимка: Stand Up
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари