Ето как филмът се намести удобно и в ежедневието
Райън Гослинг и Марго Роби по време на представяне на филма "Барби". Снимка: Getty images
Търговците на дребно се стремят да спечелят от излизането на филма за Барби, разпалвайки отново манията по пластмасовата кукла и нейната ярко розова, украсена с пайети вселена. Тъй като много потребители харчат по-малко на фона на свиването на разходите за живот, търговците на дребно се възползват от възможността да убедят потребителите да купуват по-скъпи артикули и така да увеличат приходите си, предава Ройтерс.
Голямата гама от продукти и връзки с марки, много от които са насочени към възрастни, са залог за носталгичното пътуване, което Барби представлява за мнозина, които са си играли с куклата като деца.
Mattel, който притежава марката, има за цел филмът да поднови носталгичната привлекателност на куклата, като същевременно вгради Барби в психиката на ново поколение.
„Не мисля, че някога сме виждали толкова много бранд партньорства, произлизащи от един филм“, каза Джо Ашдаун, управляващ партньор в Mando-Connect, агенция за бранд партньорство, която е част от WPP.
Колекцията Barbie на Zara, пусната в понеделник, включва 17 детски дрехи и аксесоари, включително яркорозов цял бански костюм, раница и маратонки, но предложението за жени е много по-широко с 85 артикула.
Мъжете също могат да се включат в тенденцията с костюм във цвят на фуксия или каубойски ботуши и дънкова риза, които да съответстват на стиловете, носени от Райън Гослинг в ролята му на гаджето на Барби, Кен.
Марки за облекло и обувки от H&M до Primark, Gap, Superga и Crocs пуснаха колекции Barbie.
Парфюмната вода Zara Barbie, обеците с халки и розовата изрязана качулка бяха изчерпани до сряда на сайта на марката в Обединеното кралство. Мъжки блейзър с двуредно закопчаване във цвят на фуксия на цена от 89,99 паунда (116,04 долара) също беше изчерпан.
Суичър Gap Barbie за жени беше достъпен само в размер XXS онлайн, докато чифт Barbie Crocs на цена от $59,99 - с $10 повече от обикновените Crocs - беше разпродаден на уебсайта на Crocs.
Марката за багаж Beis имаше списък с чакащи и за трите размера куфари в розово Barbie, на цена по-висока от обичайната цветова гама.
Walmart предложи на колекционери кукли Барби с различни тонове на кожата и прически за 45 долара.
Манията се простира отвъд търговците на дребно с Hyatt Hotels и Hilton, предлагащи хотелски апартаменти в стил Барби в градове, включително Богота, Колумбия и Куала Лумпур, Малайзия.
Самото количество стоки – от килими на Барби до четки за зъби на Барби – повишава вероятността марката да се разшири, но подновеният акцент върху разнообразието и приобщаването от страна на Mattel, търговските партньори и самия филм може да осигури достатъчно новост, за да задържи интереса на хората.
„Всеки може да бъде Барби или Кен. Мисля, че това помогна за разрастването на марката, без да я пренасища“, казва Джеймс Зан, редактор на търговското списание The Toy Book.
Тази година рекорден брой регистрирани участници се включиха в инициативата.
Снимка: фондация „Детски книги“
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари