Японската компания го пуска отново в САЩ и Европа
Снимка: Instagram / 935themove
Една от най-популярните играчки на 90-те – тамагочи, се завръща на сцената. Японската компания Bandai обяви, че след многобройни молби от клиенти, решава да върне електронния джобен любимец на пазара в САЩ и Европа. По-рано играчката се появи по магазините в Япония – новите попълнения бяха по повод 20-годишнината от създаването на тамагочи.
Новата версия ще бъде голяма почти колкото оригинала с размер на екрана 16×16 пиксела и ще бъде достъпна в шест различни цвята, пише Independent. А като цяло тя ще си бъди същата класическа играчка-домашен любимец, който трябва да се обича, храни и когото трябва да почиствате (иначе ще умре).
От компанията-производител съобщават, че тиражът на нови тамагочи, който ще се появи в САЩ и Европа тази есен, ще бъде ограничен. Припомняме, че първото тамагочи се появи през 1996 г. и много бързо бяха продадени над 40 милиона екземпляра по целия свят.
Надя Горанова
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари