Търговска верига дари 19 104 лв. За Нашите Деца
„Ние вярваме в добрите жестове. Чрез тях се създават добри примери, а обществото има нужда точно от това. Когато говорим за ниска раждаемост, например, забравяме, че децата, които вече са тук, трябва да поучат това, от което имат нужда – здрава семейна среда и така да се пребори социалната изолация.
Социалните проблеми са един от големите в съвременните общества“, каза изпълнителният директор на LIDL България Милена Драгийска-Денчева. Това се случи при връчването на чек от търговската верига на фондация „За Нашите Деца” на стойност 19 104 лв..
Началото
В навечерието на Деня на влюбените през месец февруари LIDL реализира едно различно видео, в което деца на служители на компанията отговориха трогателно на въпроса „Какво е любовта?“. Видеото бе посветено на каузата на фондацията и публикувано на страницата на търговската верига в най-популярната социална мрежа в България - Facebook.
Марката се ангажира, че ще дари по 1 лев за всяко споделяне на клипа. Видеото, в което деца разкриват какво за тях е любовта, пазвълнува потребителите на социалните мрежи и събра 19 104 споделяния, като мисията на фондацията и позитивните послания на децата „Какво е любовта?“ достигнаха до близо 1 000 000 души.
Жестът
Средствата от дарението ще бъдат насочени към две основни направления на дейността на фондацията – семейна подкрепа и приемна грижа.
„Борим се с феномена изоставени деца, а всеки може да спечели една битка, ако не е сам. Във видеото децата говорят за любов. С дареното доверие ние от фондация „За Нашите Деца“ ще дадем любов на много деца, защото ще инвестираме в подкрепа на семействата, които преживяват кризи.
Нашата мечта е да няма нито едно дете, които живее в институция“, коментира по време на събитието Иванка Шалапатова, изпълнителен директор на фондацията.
Видео на LIDL може да видите тук.
Много важно е да си създадете емоционални семейни моменти, които да останат в спомените.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари