И защо е толкова трудно да бъде изследвано
Снимка: Shutterstock
Поколението Z на родените след 2000 г. тийнейджъри може да е още по-различно от предшестващото го Y поколение, отколкото очакваме. Това твърди ново изследване, съставено от рекламна агенция Barkley и FutureCast в САЩ и цитирано от Adweek.com. По думите на авторите, проблемът на маркетолозите е, че те използват неправилни подходи, когато става дума за достигане на младежката аудитория.
Barkley провежда наблюдението с участие на 2000 младежи. Впоследствие издава доклад, озаглавен "Опознаване на поколението Z: Как това ключово поколение е по-различно от предшествениците му". Сравнени са нови данни с цел да се предложат на рекламодателите актуални работещи подходи, чрез които да се свържат с младите и да създадат пътна карта за разбиране на сложните вътрешни механизми на мислене сред тях в пост-дигиталния свят.
Един от ключовите изводи е, че младежите масово искат да работят за своя успех. По мнение на много от тези глобално мислещи лица, равенството между хората е нещо, което не подлежи на съмнение - то не се поставя под въпрос и е важно. Всички сме хора, при това равни.
Пълният текст на материала четете на Мениджър нюз.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари