То има силата да дава определена представа в продължение на месеци и дори много повече
Снимка: Shuttestock
Вероятно вече имате доста натрупан личен опит от силата на първите впечатления. Може би сте ги използвали като инструмент, докато професионално работите в мрежа. Или сте имали негативно преживяване в тази посока.
Какъвто и да е случаят при вас, психологическият принцип е доста ясен. Първите няколко минути, които човек прекарва с вас, а понякога и първите няколко секунди, имат силата да диктуват идеята за вас в продължение на месеци, ако не и за неопределен период от време.
Да предположим, че влизате в стая уверено, с най-добрия си костюм и усмивка на лицето си. Човекът, който ви вижда за първи път, може да ви запомни като уверени, компетентни и силни в обозримо бъдеще, дори ако направите критични грешки при следващите си взаимодействия.
За разлика от това, ако влезете в една и съща стая, изглеждайки неподготвен и с наведен надолу поглед, може да се сдобиете с репутацията на тромав или неуверен, дори ако се представите на ниво при следващите няколко срещи.
Използването на силата на първите впечатления във вашия бизнес може да ви направи по-успешен предприемач и да гарантира, че вашите клиенти ще си спомнят с добро за вашия бизнес възможно най-дълго. Как да използвате първото впечатление във ваша полза?
Уебсайтът
Много хора откриват марката ви за първи път, когато посещават за пръв път уебсайта ви. Ето защо трябва да обмислите следните аспекти на вашия уебсайт:
- Време за зареждане и функционалност
Ако зареждането на уебсайта ви отнема 10 секунди, хората ще бъдат скептични към способността ви да предоставяте качество. Трябва да се уверите, че съдържанието ви се показва на екрана възможно най-бързо, за да направите добро първо впечатление от посетителите. Това е важно и за оптимизацията на търсачките.
- Дизайн
След това трябва да помислите за дизайна. Какво е първото нещо, което човек вижда, когато посещава сайта ви за първи път? Има ли приятни цветове и изобилие от бяло пространство? Посетителят може никога да не превърти надолу, ако този пръв поглед не е особено приятен.
- Текстове
Можете също така да зададете началния тон на комуникация с текстовете в сайта. Така че задайте си следните въпроси: „Какво трябва да кажа на посетителите си?“ и „Приветствам ли ги с примамливо и интересно послание?“
Имейл за добре дошли
Понякога ще можете да направите първо впечатление с уводен имейл. Това става особено често, ако получавате редовни абонати чрез списъци с имейли или ако генерирате потенциални клиенти с инструмент за търсене.
Тук темата е всичко. Ако темата ви не е привлекателна, клиентите ви дори няма да отворят съобщението.
Добрата тема е оригинална, кратка, завладяваща и евентуално дори малко загадъчна.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари