Само в 30 секунди са събрани толкова преживявания (видео)
Снимка: стопкадър от видеото
Наскоро Walt Disney World пусна рекламен клип под заглавие „Среща с Пепеляшка“, който в 30 секунди събира толкова преживявания, че разплаква стотици родители.
Коментарите в YouTube не закъсняха. Много обвиняваха Disney, че видеото се е получило твърде трогателно и доста тъжно.
„Защо ме карате толкова да плача?“, пише жена с псевдоним Princess Emma.
Децата бързо порастват и е естествено да тъжим по тях, по детството им, но това не е повод да забравим любимите развлечения.
„Моите деца са вече на 20, но и днес ходим в Disney world“, признава в мрежата CJ Marshal.
Пригответе носни кърпички и се пригответе.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари