Ето как да разберете дали наистина сте подходящ за тази работа
Снимка: Shutterstock
В ролята си на наставник на бизнес професионалисти често ми задават въпроса за потенциала да започнеш бизнес сам като предприемач в сравнение с настоящата роля на шеф в утвърдена компания. Разбира се, това е лично решение с много плюсове и минуси, но според моя опит отговорът зависи от някои ключови елементи, пише Мартин Цвилинг в статия за Inc.com.
Повечето хора смятат, че успехът зависи от това първо да имаме иновативна и уникална идея, но аз открих, че способността да ги превърнете добрите идеи в успешен бизнес е рядко умение. Вгледайте се внимателно в себе си и потърсете нагласата и способността да възприемете тези 9 стратегии.
1. Концентрация върху бизнес проблемите, а не върху мечтите
Бизнес проблемът е нещо, за което хората са готови да платят, за да го решат. Предприемачите трябва да се наслаждават на упоритата работа при решаването на проблеми и бързо да преминат през етапа на идеята, с акцент върху конкретен продукт или услуга, включително срокове и финансови средства.
2. Възможност за насочване на хора и други ресурси за поддръжка
Новият бизнес никога не е операция за един човек. Успешните предприемачи трябва да бъдат ориентирани към хората и да търсят експерти с различни умения, включително маркетинг, производство, операции и финанси. Най-важното е, че трябва да се занимавате с клиентите и да разбирате техните желания и нужди.
3. Готови да поемете ангажименти и трудни решения
Трябва да сте готови да поемете пълна отговорност за всички аспекти на новия си бизнес. Няма никой над вас, който да ви спаси, а вината няма място в бизнеса. Много хора, които познавам, имат страхотни идеи, но им е твърде удобно да позволят на някой друг да вземе решения или да поеме вината.
4. Лидерство и ефективна комуникация с хората
На първо място, това изисква признание, че лидерството е преди всичко вдъхновение и доверие, а не даване на заповеди. Това изисква ефективна комуникация. Освен това трябва да бъде модел за подражание на екипа, инвеститорите и клиентите.
5. Вяра в необходимостта от маркетинг и продажба
Трябва да продадете себе си, както и вашия продукт. Маркетингът е необходим чрез социални медии, традиционни медии и лична видимост, за да се привлекат клиенти, да се изгради лоялност към бранда, както и имидж на конкурентна марка.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари