Управлението на деня ви е напълно осъществимо и е под ваш контрол
Снимка: Shutterstock
Производителността е ценен атрибут сред бизнес професионалистите, защото времето е пари, парите са време и всеки иска да свърши повече неща по-бързо без да прави компромис с работата си.
За да станете по-продуктивни и да извлечете максимума от един ден, помислете за най-добрите техники на най-успешните хора. Управлението на деня ви е напълно осъществимо и е под ваш контрол, ако приложите някои нови навици за производителност.
1. Пригответе се за утре от днес
Продуктивните хора се приготвят за следващия ден, преди да „напуснат“ офиса. За 10 минути или по-малко помислете предварително за най-важните си приоритети, които ще осигурят продуктивен утрешния ви ден. Завършете деня, като запишете първите три цели или проекти, които трябва да започнете, подготвите или завършите утре. Знаейки какво трябва да свършите на следващия ден, това ви настройва за проактивност.
2. Подремнете
Когато загубите фокус и производителността ви е в спад, вашата креативност и бдителност не са толкова остри. За да се върнете към това състояние на поток, 10-15-минутна дрямка ще ви помогне да станете много по-фокусирани. Може да се наложи по-дълъг сън, ако задачата ви е по-креативна. Помислете за 90-минутно отлагане, за да освежите мисълта си.
3. Кажете „Не“
Според изследванията да се научим да казваме „Не“ ни позволява да сведем до минимум своите задължения и да постигнем по-голям фокус. Освен това тези, които трудно казват „Не“, са по-склонни да изпитат стрес, прегаряне и дори депресия. Покойният Стив Джобс беше голям привърженик на тази стратегия. Джобс веднъж обясни тази вечна мъдрост за това какво включва истинският фокус.
„Хората смятат, че фокусът означава да кажете „Да“ на това, върху което трябва да се съсредоточите. Но това изобщо не означава това. Това означава да кажете „Не“ на стоте други добри идеи, които съществуват. Трябва да избирате внимателно. Всъщност съм също толкова горд от нещата, които не сме направили, както и от нещата, които направих“, посочва той.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари