Когато става въпрос за харчене на пари
Снимка: Guliver / iStock
Те не изкарват парите в семейството, но често имат решаващата дума как и къде да бъдат похарчена голяма част от тях. Това са децата и маркетингът е наясно с този факт.
Децата имат водеща роля къде семейството ще реши да прекара уикенда или лятната и зимна почивка, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и заслужава да се купи.
Стотици хиляди евро се изразходват от учениците всяка седмица. Тази аудитория е силно емоционална и рекламата, насочена към нея, си заслужава. Кои са правилните подходи? Мениджър нюз със съвети към търговци, събрани от TheBalance:
- Бъдете kid-friendly. Възприемайте децата като сериозни и надеждни клиенти. Не се дръжте снизходително. Кажете им в маркетинг съобщението, че оценявате това, че са наминали и би било чудесно, ако го направят отново. Изисквайте от служителите да се отнасят към децата като към платежоспособни клиенти. Рекламата от уста на уста остава най-силният канал при тази аудитория.
- Потърсете място в сърцето им, слезте на тяхното ниво. Представете си как едно дете възприема вашия магазин. Какво вижда, когато влезе в него? Таргетирайте рекламата към него, не към родителя. Сложете реклами на 1 метър височина. Поставете много картинки. Използвайте простичък, всекидневен език. Влкючете и малко тийнейджърски жаргон, ако се целите в клиенти, които скоро ще станат на 14.
- Те искат това, което виждат. Не е извинение, че нямате място в менюто, на стената, на листовките… Намерете! Можете да използвате и лепенки. Сложите до гишетата за разплащане на служителите ви знак от рода на „Децата казват!” или „Питай ме за някоя страхотна играчка!”. Търсете комуникация.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари