Херцогинята на Съсекс заедно с Лилибет промотира новия си конфитюр
Меган Маркъл и принц Хари. Снимка: Instagram
Меган Маркъл пусна първия тийзър за новия си проект As Ever. Тя тя възобнови марката си под ново име. Първоначално компанията и се казваше American Riviera Orchard.
Във видеото Меган тича през полето с тригодишната си дъщеря Лилибет.
Майката и дъщерята са облечени в еднакви бели, ефирни рокли. А малката развява ярко червената си коса, която явно е наседила от баща си.
Меган Маркъл и Лилибет тичат през ливадата. Снимка: Instagram
Меган, която се завърна в социалните медии в началото на годината, вече натрупа аудитория от 1,8 милиона абонати.
Меган Маркъл разказва за марката си. Снимка: Instagram
„Шокирана съм, че пазихме това в тайна толкова дълго. След две седмици моето шоу, което очаквам с нетърпение, ще бъде пуснато, написа Маркъл в профила си. - Миналата година реших, че „Американска Ривиера“ звучи страхотно. Това е моят район, това е другото име на Санта Барбара. Това обаче ме ограничи до продукти, които са произведени и отгледани само в този район. Тогава Netflix се появи не само като шоу партньор, но и като бизнес партньор. Вълнувам се да споделя името, което измислих, и ето го - As Ever (Както винаги).”
Новият конфитюр на Меган Маркъл. Снимка: Instagram
Първият продукт, който ще бъде достъпен за феновете, ще бъде фирменото сладко.
“Разбира се, линията ще включва плодови конфитюри. Мисля, че на този етап е очевидно за всички, че сладкото е любимото ми лакомство. Но има толкова много други продукти, които просто харесвам и сега е време да ги споделя с вас. Така че просто нямам търпение да го видите. Благодаря ви!” - каза в заключение херцогинята на Съсекс.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари