Видео за семейните ценности, което просълзява
Снимка: Guliver / iStock
Коледните празници крият тайнство. Очакват ги и деца, и възрастни.
Всяка година големите компании и търговски вериги по света пускат затрогващи реклами, които настройват на празнична вълна и припомнят на всички семейните ценности.
Първа за тази година търговската верига John Lewis поднесе своята изненада. И, както винаги, тя е много изискана и стилна – коледен видеоклип с изпълнение на Елтън Джон, който вече е гледан над 11 милиона пъти.
А френска верига магазини - Bouygues, която търгува с мобилни телефони, само за 90 секунди успява да просълзи зрителите.
Видеото разказва история за живата на татко и неговия син.
Вижте го.
То разкрива част от семейните ценности, които човек осъзнава, едва след като стане родител.
Мона Василева
Шер и Грег Олман на обложка на албума им „Allman and Woman“ през 1977 г. в Лос Анджелис. Снимка: Getty
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари