Показва го експеримент по диалогично обучение
Снимка: Guliver / iStock
Експерти от британския Благотворителен фонд за развитие на образованието (Education Endowment Foundation, EEF) анализирали резултати от атестации по английски език, математика и естествени науки на 2500 ученика, които взели участие в експеримента по "диалогично обучение".
В рамките на този експеримент учителите, задавайки въпроси с отворен отговор учили 9-10-годишни деца да водят дискусии в клас, да спорят един с друг, да формулират мнението си и аргументирано да доказват своята правота.
Атестацията е била проведена преди началото на експеримента и след неговия край, пише deti.mail.ru. В резултат учениците, които са участвали в програмата в продължение на два месеца показали по-добри резултати по основните предмети, отколкото децата, които не са били в проекта.
"Като предоставяме възможността да мислят и открито да обсъждат това, което изучават е един от най-ефективните начини да повишим тяхната успеваемост", подчертава изпълнителния директор на EEF Кевин Колинс.
Надя Горанова
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари