Заради педофилски коментари
Снимка: Guliver / Getty Images
Сайтът YouTube обяви, че е изтрил над 150 000 видеоклипа с деца, които пораждат педофилски коментари.
Така платформата се опитва да успокои рекламодателите седмица, след като в британския „Таймс“ бе публикувана статия, според която рекламите на големи брандове като Adidas, Amazon, Mars и други се появяват в клипове с деца и тийнейджъри, под които има коментари и линкове към съдържани с педофилски характер.
Някои от клиповете са гледани милиони пъти.
Американската компания HP заяви, че е поискала незабавно от Google, собственика на YouTube, да свали цялата ѝ реклама от платформата. От своя страна YouTube, която разчита основно на приходите от реклама, забрани комерсиалните спотове в над 2 млн. видеа и 50 000 видео канала с привидно семейно съдържание.
Освен това блокира коментарите за 625 000 видеоклипа.
Източник: Мениджър нюз
Тази година рекорден брой регистрирани участници се включиха в инициативата.
Снимка: фондация „Детски книги“
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари