Пасажерите получават отстъпка от цената на следващото си пътуване
Как да не скубете косите си, ако по време на дълъг полет някое бебе в самолета непрекъснато плаче? Американската авиокомпания JetBlue е намерила нестандартно решение. Тя възнаграждава пътниците всеки път, щом някое мъниче се разреве.
Не само за пътуващите ревящото бебе е терор. То притеснява и майка си, която не знае как да го накара да млъкне.
Само мисълта, че ще прекара 3-4 часа на борда в ръце с разплаканото дете, може да я накара да се откаже от пътуването.
И заедно със собствените си притеснения от неловката ситуация, трябва да намери някакъв начин да се извини на околните. Или някак да ги направи съпричастни и по-малко раздразнителни.
По случай празника на майката Американската авиокомпания JetBlue започна оригинална кампания.
Ако по време на полета някое бебе в салона ревне, пътниците получават компенсация – цената на следващия им полет е с 25% по-ниска от обичайната. И така, ако по време на полета 4 бебета в самолета се разплачат, следващото пътуване на всеки е напълно безплатно.
Затова, както сами може да видите във видеоклипа, пътниците се усмихват широко и бурно ръкопляскат широко, щом някое бебе заплаче.
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България, връчи чека от събраните средства на Лазар Радков, основател на инициативата „Капачки за Бъдеще“.
Снимка: Лидл България
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари