Лидерът в ритейла ще дари 30 ст. от всяка продадена играчка на марката за програма „Топъл обяд“
Инициативата подкрепя деца от социално слаби семейства от цялата страна.
Снимка: Kaufland България
За поредна година Kaufland България кани своите клиенти да се включат в благотворителна инициатива с кауза. През целия декември компанията ще дарява по 30 стотинки от всяка продадена играчка от собствената си марка Kidland® на програмата „Топъл обяд“ на Българския Червен кръст (БЧК). Чрез нея стотици ученици в неравностойно положение получават безплатна топла храна в училище.
През миналата година, благодарение на съпричастността на клиентите, Kaufland събра 20 000 лв. за инициативата през месец декември. Тази година целта е да се надмине този резултат, като отново се осигури подкрепа за деца от социално слаби семейства от цялата страна. От началото на сътрудничеството между Kaufland с БЧК средствата, дарени от клиенти на Kaufland по програмата, надхвърлят половин милион лева.
Всеки, който закупи играчка от марката Kidland® от Kaufland през месец декември, ще допринесе за каузата. По този начин клиентите на най-голямата търговска верига не само ще зарадват своите деца, но и ще помогнат на други в нужда да почувстват топлината и подкрепата на обществото.
От 15 години насам Kaufland България подкрепя кампанията с поставяне на дарителски кутии в хипермаркетите на веригата. Благодарение на своите клиенти, през всички години лидерът в ритейла е дарил близо 550 000 лв. за топъл училищен обяд на деца в неравностойно положение. През изминалата учебна година чрез кампанията и събраните средства са подкрепени близо две хиляди деца в неравностойно положение. От началото на инициативата „Топъл обяд“ до момента са предоставени над 2 млн. безплатни топли обяда на ученици в нужда. Подпомогнатите деца за целия период на програмата са близо 24 000.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари