Avendi с бранда си Thinkle Stars оказват активна подкрепа за работата на специалистите и каузата „Логопед с добро сърце“
Организаторите посрещнаха над 400 участници от цялата страна
Снимка: архив на конференцията
В края на месец март Пловдив бе домакин на най-голямата логопедична конференция в България - „Приложна Логопедия“. Организаторите от Логопедия.БГ посрещнаха над 400 участници от цялата страна.
Специалистите имаха възможност да обменят опит с водещи лектори в областта, да се запознаят със съвременни практики и да открият най-добрите играчки и професионални материали на специално организираното ЕКСПО.
Част от тридневната конференция беше церемонията по връчването на вторите годишни награди „Логопед на годината“.
Avendi подкрепи всички специалисти достигнали до призовите места.
Снимка: архив на конференцията
Avendi подкрепи всички специалисти достигнали до призовите места, а представителят на Thinkle Stars – Даниела Данаилова връчи наградите в категория „Частна практика“ и пожела на победителите от център „Учим с Тони и говорим с Цвети“ гр.Варна да продължават да се предизвикват, да надграждат всеки ден себе си в полза на все повече деца и семейства.
През последните две години Avendi с бранда си Thinkle Stars оказват активна подкрепа за работата на специалистите логопеди и каузата „Логопед с добро сърце“. А през последните три години компанията и марката Thinkle Stars активно работят със специалистите логопеди за различни инициативи.
Образователните играчки на Thinkle Stars помагат на децата да развиват различни умения.
Снимка: архив на конференцията
Тази подкрепа се корени в самата кауза на марката – да създава образователни играчки за българските деца, с които докато се забавляват да учат много нови неща и да развиват умения и познания в съответната възрост. Част от портфолиото е насочено именно към развитие на лексикалната грамотност, разпознаването на букви и думи, правопис и графомоторика, социална значимост и грижа, емпатия и емоции.
Логопедия.БГ е интернет платформа създадена преди 14 години за да предоставя качествена и достъпна информация за профилактиката, диагностиката и терапията на комуникативните нарушения при деца и възрастни.
Първата национална кампания на платформата е „Логопед с добро сърце“- кауза за безплатни консултации с логопед. Кампанията се радва на силен интерес от страна на семействата в България вече 6 години. През 2024 г. кампанията обединява над 130 логопеда от 37 града в страната.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари