За маркетинга сред родители от поколението Y
Снимка: Guliver / iStock
Раждането на дете променя потребителските навици на младите родители и е житейски крайъгълен камък - рядка възможност компаниите да привлекат нови клиенти и да ги задържат с години занапред. Това посочва анализ в изданието за маркетинг Adweek.
Американското издание публикува първи специален доклад, посветен на темата за маркетинга сред млади родители от поколението Y - милениълс или 25-35-годишните жени и мъже. Докладът е изпълнен с истории за потребителските навици и преживявания на модерни семейства, какво искат те и как умните марки могат да ги спечелят.
"Когато родих сина си в болница NewYork-Presbyterian Hospital сестрите повиха бебето ми с определени памперси... Една година по-късно купувам същите продукти, които те използваха, без дори да съм опитала тези на конкурентите. Тези продукти работиха, когато имах нужда от тях, и това вдъхнови известно количество сериозна лоялност в мен", разказва млада майка.
Защо напоследък се обръща толкова внимание на поколението Y? То навършва 20-36 години през 2017 г., което означава, че компаниите вече трябва да спрат да мислят за него като съставено от прохождащи в кариерата, нископлатени лица, или от обсебени от селфитата деца, прекарващи времето си в домовете на родителите си.
80% от бебетата, родени в САЩ тази година, са деца на милениъл майки или татковци. В страната има вече над 10 милиона домакинства от това поколение.
Тези хора са израснали, свързани онлайн. Те определено ще променят икономиката на родителските продукти. Ето няколко полезни сведения за тях:
- Младите родители обичат смарт технологиите, включително смарт тонколони, според проучвания, но проблемът им с недостатъчно добрата защита на личните данни остава. Те държат на това.
- Отричат т.нар. "хеликоптерно родителство" или способността, която са имали родителите им, постоянно да кръжат около тях като деца. Вместо това, те подкрепят т.нар. "разделена заедност" в потреблението на медийно съдържание - явление, при което родител и дете се намират в една и съща стая, но гледат две различни неща.
Пълния текст можете да прочетете в Мениджър нюз.
Шер и Грег Олман на обложка на албума им „Allman and Woman“ през 1977 г. в Лос Анджелис. Снимка: Getty
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари