Подходяща социална реклама може да промени начина на мислене
Снимка: Guliver / iStock
Родителите често не оценяват, че децата им имат нужда да се занимават повече със спорт - до този извод стигнаха канадски учени. Те смятат обаче, че ситуацията може да се промени с подходяща социална реклама в медийното пространство, съобщава Health, Education and Behaviour.
В хода на изследването учените анкетират 700 канадци с въпрос дали техните деца на възраст от 5 до 17 години спортуват достатъчно. По мнението на повечето родители наследниците им имат достатъчно физическо натоварване, въпреки че някои от децата страдат от затлъстяване.
Следващият етап на наблюдението е направен след една година и три месеца, като през това време в канадските телевизии върви реклама, в която възрастните и децата се подтикват да спортуват минимум един час дневно. В рекламата също така се съобщава, че заради недостатъчно физическо натоварване децата започват да трупат излишни килограми.
Във втория етап на анкетата учените питат други 700 канадци с деца на същата възраст и тогава по-голямата част от родителите вече отговарят, че трябва да поощряват децата си да спортуват повече. Според учените вината за затлъстяването на малките е у родителите.
Тони Николов
Полезните навици да се хапват полезни храни могат да помогнат на детето за този проблем.
Снимка: Shutterstock
Когато двойките избират да се разделят по време на сън, събирането на следващата сутрин често води до подновяване на взаимната им привързаност.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари