Тенисистката и 3-годишната Олимпия представиха марка обувки
Снимка: Instagram
Облечени в еднакви тоалети и с еднакви обувки Серина Уилямс и дъщеря ѝ Олимпия позират пред обектива в първа съвместна фотосесия – тя бе моден дебют за чаровната 3-годишна манекенка.
39-годишната тенис звезда продължава да прави силни крачки в модната индустрия. Този път заедно с дъщеря си участва в рекламната кампания за пролетно-лятната колекция на марката обувки Stuart Weitzman, пише Hello.
Майка и дъщеря представиха нова линия обувки и ботуши. Както често се случва в обикновения живот, Олимпия пробва обувките на майка си, които все още са ѝ твърде големи.
Серина пък разказа какво е да си майка.
„Най-хубавата част от майчинството за мен е да съм отговорна за някой, който засега е напълно зависим от мен. Събуждайки се всеки ден, виждам колко дъщеря ми се радва да ме види. Това е чувство, което никога не съм очаквала да изживея ...
Със сигурност мога да кажа, че тя е моето малко копие, мини-Серина. Докато се опитвам да я науча на нещо и да бъда пример за нея, всъщност тя ме учи да бъда силна всеки ден,“ призна тя.
Серина винаги се е занимавала с мода. През юли миналата година списание Sports Illustrated публикува списък с 50-те най-стилни спортисти в света. Той бе оглавен от Серина.
През септември тя представи дебютната колекция на своята марка дрехи S от Serena Williams.
За да подкрепят новото начинание на представянето дойдоха Ким Кардашиян, Ашли Греъм, Алесандра Амброзио и други гости. Там бяха съпругът ѝ Алексис и дъщеря ѝ Олимпия, заедно с коята Серина закри шоуто.
Мона Василева
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари