18-годишната Ели Голдстейн грее от страниците на италианския Vogue
Модел със синдром на Даун е герой в реклама на Gucci, която за по-малко от три дни получи близо милион харесвания и стана вайръл в Instagram.
18-годишната Ели Голдстейн е избрана от фотографа Дейвид Хайд
В скаут проект за нестандартни, нови лица, в проект на модния гигант в партньорство с италианския Vogue. Тя е първият модел с особености в развитието, промотирал продукти за разкрасяване на Gucci на страниците на списанието.
Момичето от Илфорд, Северен Лондон, се снима за уеб версията на издание в реклама на спирала за мигли.
От 2017 г. Ели работи към модната агенция Zebedee Management, чията мисия е да засили видимостта на хората, които „досега са били изключени от медийното пространство“. Сред тях са личности със специални потребности, в неравностойно положение, трансссексуални и др.
Голдстейн попада в модния бизнес случайно
Нейна приятелка научава за агенцията от телевизията и уговаря майката на Ели да я заведе там, съобщава BBC.
Сега паралелно с модната си кариера тя учи и актьорско майсторство в колежа Redbridge в Есекс. За по-малко от 3 години се е снимала в коледните кампании на супермаркети за козметика, в рекламен клип на гигант за спортни облекла за Световното първенство по футбол за жени и др.