Целта на кампанията е да се превърне в една от основните възможности за дарение към каузата през следващите месеци
Участниците в приключението разгадават загадки и опознават София чрез интерактивно приложение на своите смартфони.
Снимка: SOS Детски селища България
SOS Детски селища България представя игра за набиране на средства с покана към компании, семейства и приятели да подкрепят SOS каузата „Пълен с обич дом за всяко дете“, докато опознават София. Кампанията „София за бъдещето – подкрепа за децата“, организирана в сътрудничество с Roadgames, предоставя различна възможност за тиймбилдинг и сплотяване на екипите навръх Коледа, сближава приятелите и забавлява семействата, докато осигурява безопасна среда и шанс за по-добро бъдеще на деца и младежи в риск. Кампанията ще продължи и през 2025 г.
„Целта ни е да предоставяме на все повече фирми и физически лица възможността да се обединят около кауза с дълбок социален ефект. Вярваме, че всяко дете заслужава дом, пълен с любов, и благодарение на тази инициатива социално отговорните бизнеси и съграждани могат да помогнат на децата, които са в най-голяма нужда, докато се забавляват със своите служители, приятели и семейство“, споделя Магдалена Найденова, експерт корпоративни партньорства в SOS Детски селища България.
Участниците в приключението разгадават загадки и опознават София чрез интерактивно приложение на своите смартфони, преминавайки през емблематични локации като Народния театър, Руините на Сердика и Софийския универститет. Играта предлага забавни и предизвикателни задачи, които насърчават екипната работа и социалното взаимодействие. В инициативата могат да се включат фирми, семейства и приятели. Броят на участниците е неограничен. Те могат да играят самостоятелно или в отбори от 2 до 4 човека. Загадките са подходящи за различни възрасти, а децата участват безплатно. С такса за участие от 84 лв., 25 лв. ще бъдат дарени за инициативата.
„Кампанията „София за бъдещето – подкрепа за децата“ е уникална възможност за фирмите не само да сплотят екипите си, но и да допринесат за доброто бъдеще на децата в България. От друга страна, семействата и приятелите могат да прекарат време заедно чрез забавна игра, в която всяко участие носи смисъл и оставя следа“, допълва Драгомир Зарев, глобален партньор и експерт бизнес развитие в Roadgames.
SOS Детски селища България е организация с над 30-годишен опит в предоставянето на грижа за деца, които са изложени на риск или лишени от родителска закрила. Организацията предлага приемна грижа чрез SOS приемни семейства в различни градове на страната, както и специализирани програми за младежи и млади майки в неравностойно положение. Една от ключовите услуги е „Подкрепа за независим и самостоятелен живот“, която помага на младежите, израснали в алтернативна грижа, да направят успешен преход към самостоятелност.
Повече за кампанията можете да прочетете тук.
Официалният празник на 30.11 включва празнична програма със забавления за цялото семейство.
Снимка: Kaufland България
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари