Какво обичат да обличат постмилениалите
Снимка: Guliver / iStock
През последните няколко години световноизвестните модни къщи все повече се съсредоточават върху предпочитанията на днешните млади хора – тези от поколението Z. В него се включват млади хора, родени между 1995 и 2010 г., определяни още като постмилениали. Именно те диктуват темпото и мелодията на съвременната мода и дизайнерите се съобразяват с тях.
Нищо прекалено скъпо
Трудно е да си представим модерните млади хора без мобилно приложение за споделяне на снимки – селфитата и споделянето на снимки са изключително популярни. Но ако ви виждат непрекъснато облечени в едни и същи дрехи? Изходът от тази „сложна“ ситуация е да не се купува нещо прекалено скъпо и луксозно, а не чак толкова скъпи неща, така че да се сменят често – да има разнообразие. Например марковите суитчъри не са чак толкова предпочитани, колкото по-обикновените. Обличани само няколко пъти, те се препродават в тематични сайтове и не се застояват дълго в един и същи гардероб.
Скъпите и маркови тоалети и аксесоари не са на почит и по още една причина – заради хейтърите в Instagram. В социалните мрежи има толкова много безпричинна омраза и агресия, че дори снимка на човек с марково яке може да раздразни уеб общността – реакцията често е негативна, от което няма никакъв смисъл, така че хората от поколението Z предпочитат да си я спестят.
Проправят свой собствен моден път
Ако в началото на 2000-ата година гледахме в какво е облечена Парис Хилтън, сестрите Олсън и други популярни модни икони, веднага хуквахме към бутиците, за да открием подобен на техните шал или чанта. Представителите на съвременното поколение обаче носят това, което им е удобно и подходящо лично за тях. Те не живеят по установени схеми и предпочитат самостоятелно да търсят и създават тенденции, без да поглеждат назад към това, което налагат медиите и социалните мрежи.
Предпочитат неизвестни марки
Снимка: Guliver / iStock
Независимостта във формирането на стил води до факта, че младите хора са готови да купуват неща, които е невъзможно да се намерят лесно – няма ги в близкия търговски център. Те се възползват от социалните мрежи, за да се снабдят с уникална дреха или аксесоар, които могат да се открият само в малък онлайн магазин.
Това е причината големите марки да са в постоянно напрежение и неистово да създават младежки колекции, за да бъдат „в тренда“. Защото в епоха, когато блогърите за красота диктуват модните правила, дизайнерите просто нямат време да се отпускат, коментира Rambler.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари