14-годишната девойка с първи стъпки в света на модата
Снимка: Instagram / mam_e.it
Dolce & Gabbana обичат да си сътрудничат не само със световни знаменитости, но и с децата им. Брандът вече направи няколко кампании с внука на Чакли Чаплин – 23-годишния Кевин Чаплин, синовете на Памела Андерсън – Брендън Томас Ли и Дилан Джагър Ли, синът на Гари Олдман – Чарли Олдман, синът на Даниел-Дей Луис – Габриел Кейн, родственика на Уинстън Чърчил и принцеса Даяна – Джордж Спенсър Чърчил, племенникът на Ралф Файнс – Хиро Файнс и много други.
Но една от големите и постоянни звезди на модното шоу на D&G, както и лице на марката, бе Моника Белучи. Току-що стана ясно, че от тук насетне ще разделя тези си задължения с дъщеря си – 14-годишната Дева Касел. Снимките на рекламната кампания на новия аромат на марката се случиха през миналия уикенд в Равело, Италия.
Припомняме, че Дева е първото дете на Моника Белучи и Венсан Касел. За нея се знае твърде малко, тъй като родителите й държаха дъщерите си далеч от публичното любопитство. А въпросната рекламна кампания е първият творчески проект за Дева.
„Ако някога някоя от дъщерите ми каже, че иска да върви по моя път, няма да я спирам. Надявам се, че ще се вдъхновяват от хората – в каквато и област да са те. Дори ако искат да си направят собствена пекарна и всяка сутрин да предлагат топъл хляб – нямам нищо против! Важното е това, с което се занимаваме, да дава смисъл на живота ни и да ни кара да се будим сутрин с чувство на благодарност“, казва Моника Белучи.
Източник: hello.ru, превод: Надя Горанова
Как човекът, с когото сте стигнали до конфликтна ситуация, може да бъде съюзникът, който не сте подозирали, че имате.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари