Снимка: Guliver / Getty Images
Най-голямата социална мрежа Facebook ще направи нов опит да завоюва най-младата аудитория - тийнейджърите. Тя работи по създаването на нова социална мрежа на име LOL, която ще е с кратки клипове - memes, и вече се тества, посочиха от компанията пред изданието TechCrunch. Малък брой американски потребители тестват мрежата в мобилно приложение.
От Facebook заявяват, че мрежата е представена на мястото на раздела Watch за видеоклипове в нейното приложение. Няма планове да се пуска LOL в Watch и все още Facebook определя дали това ще стане функция в приложението на Facebook или изцяло отделно приложение.
Пред CNBC говорител на Facebook заяви, че компанията провежда тест с малък мащаб и концепцията все още е в ранните си фази.
Въпреки че Facebook е "родена" в стая на общежитие, компанията не успя да задържи новото поколение тийнейджъри. Проучване на "Piper Jaffray" в САЩ, публикувано през октомври 2018 г., показа, че малко повече от една трета от младежите съобщават, че използват основната платформа на Facebook поне веднъж месечно, в сравнение с 52% от тийнейджърите преди две години и близо две трети от тийнейджърите през пролетта на 2016 г.
За радост на компанията тийнейджърите мигрират към нейна платформа - Instagram. За първи път от началото на проучването през 2001 г., Instagram надминава Snapchat, собственост на Snap, като най-използваната социална платформа от тийнейджърите.
Но Instagram е изключение спрямо всички опити на Facebook да спечели вниманието на най-младата демография. По-рано Facebook опита да го направи с настройката "сръчкване"/ poke, със Slingshot - приложение, което даваше възможност снимки и видео да изчезват след преглед, прекратено през 2015 г., с Rooms, което бе за чат стаи, с Riff - за видеоклипове от 20 секунди, с tbh - приложение за анонимни допитвания, чието име е съкратено от "to be honest", което също вече не съществува.
Източник: Мениджър Нюз
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари