Майките на хилядолетието знаят как да харчат

Жените, родили след 2000 г., са различни клиенти от предишното поколение родители

16 октомври 2018 г.
Майките на хилядолетието знаят как да харчат

Снимка: Guliver / iStock

Младите "майки на хилядолетието" - жените с малко дете, а може и пораснало, на около 11 г. и повече, са различна клиентска аудитория спрямо предшестващите ги родители. 

Жените, станали майки от 2000 г. нататък, държат маркетолозите под напрежение. Тяхната демография е специфична, социалният опит също. Повечето от тях са на "ти" с технологиите. Те са клиенти, в чиято група влиза първото поколение от млади хора, пренаситени от възможността непрекъснато да се свързват с всякакви хора, описва Advertising Age.

Хиляди от тях са онлайн. Много от тях задълбават до т.нар. тройно дъно в процеса на покупка (проучи веднъж, проучи два пъти, проучи три пъти и после купи).

За младите майки достигането на третото дъно преминава през избора на стока или услуга на конкурентна цена, социалната справедливост (корпоративната социална отговорност) и политиката на фирмата (екологията). Това поколение се смята за растяща сила и гласовит защитник на опазването на околната среда.

Снимка: Guliver / iStock

Майчинството е друг поглед на младия човек, в който чистата природа и здравето на семейството определят това, което се случва с портфейла.

За да се свърже с една такава общност, маркетингът има нужда от особен подход.

Ключът е в ангажирането - Рекламата на стоката вече не е достатъчна. Трябва да има и кауза. Тази група трябва да се чувства важна, част от една обща идея, емоционално свързана онлайн и офлайн. Тя иска възможност за непрекъснат диалог с компанията в интернет, за да зададе въпросите си и да направи оплакване.

И още: Младите майки са сред онези потенциални клиенти, при които има най-голяма вероятност онлайн усилията на марката и комуникацията ѝ в мрежата да стимулират реално потребление, а не само подкрепа в интернет.

Нужен е искрен разговор - Автентичността и прозрачността в работата на фирмата са много важни.

Образователен елемент - Този тип клиентки "консумират" информация непрекъснато и имат огромно желание (а в много случаи и свободно време) да се осведомяват чрез компютъра/телефона и да споделят с приятелките си каквото са научили. Един образователен поток от информация би придал стойност на марката и би привлякъл вниманието им към нея.

Тук важи силата на инициативите. В общия случай майките определят как ще се харчи бюджета на домакинството. Освен това те са израснали в поколението на компютърните игри. Затова подходящият подход е като към клиентки, които са запознати с технологиите и същевременно пестеливи. Промоциите с отстъпки ще имат ефект, особено, когато са подкрепени от кампания в социалните мрежи.

Измервайте ефекта. Младите родители се ориентират към фирми, които обещават положителна промяна в света им (в полза на природата или на местната общност). След това те обичат да виждат цифри и данни, които доказват, че тези обещания се изпълняват.

Източник: Мениджър нюз

Новини

Шопингът с родителите развива децата

Здраве

Хората с аутизъм избягват маркетинговите трикове по-добре

Заедно

Портрет на поколението Z

Заедно

Разликите между поколението Z и неговите предшественици

Още от Да поговорим

Брат и сестра, но всъщност толкова различни.

Снимка: Shutterstock

Когато децата от едно семейство са в двете крайности като характери

Млада съпруга се ядосва на свекърва си. Снимка: Shutterstock

Как да неутрализирате свекървата

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Най нови

Гарнър със своята учителката. Снимка: Instagram

Разтворена книга и букет от момини сълзи на балкона. Снимка: Shutterstock

 

Брат и сестра, но всъщност толкова различни.

Снимка: Shutterstock

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Гарнър със своята учителката. Снимка: Instagram

Заедно

Дженифър Гарнър с мил разказ за учителите в детството си

Актрисата призна, че на тях дължи любовта си към четенето и танците

Разтворена книга и букет от момини сълзи на балкона. Снимка: Shutterstock

 

Млада съпруга се ядосва на свекърва си. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Как да неутрализирате свекървата

5 съвета, които ще съхранят нервите ви

Синът или дъщерята, практикуващи газлайтинг, може да разклатят вярата в способността ви да вземате разумни решения.

Снимка: Shutterstock

Да поговорим

4 признака, че порасналото ви дете упражнява върху вас газлайтинг

Това включва емоционални манипулации и вменяване на чувство за вина, които са и един от най-мощните инструменти

Дете се муси на броколито. Снимка: Shutterstock

Хранене

Въпреки рекламата: омразното броколи си остава омразно

Малък трик прави новите и странни храни по-желани

Амбър Хърд. Снимка:Instagram

Заедно

Звездата от „Аквамен“ Амбър Хърд гушна близнаци

Бившата приятелка на Илън Мъск стана майка за втори път

Партньори, които дискутират в леглото. Снимка: Shutterstock

 

Мнение на специалиста

Ще обърнете семейната лодка, ако кажете тези фрази

Безобидни на пръв поглед, тези думи са токсични

Дженифър Лопес. Снимка: Instagram

Заедно

Джей Ло спази обещанието, което даде на деца си

Горда е, че е успяла да ги преведе през труден период от живота си и те са станали по-силни и по-добри

Кафе, разтворена книга и букет от момини сълзи на балкона. Снимка: Shutterstock

Деца редят пъзел. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

5-годишното дете обича групови игри

В тях то разказва за проблемите си