Майките на хилядолетието знаят как да харчат

Жените, родили след 2000 г., са различни клиенти от предишното поколение родители

16 октомври 2018 г.
Майките на хилядолетието знаят как да харчат

Снимка: Guliver / iStock

Младите "майки на хилядолетието" - жените с малко дете, а може и пораснало, на около 11 г. и повече, са различна клиентска аудитория спрямо предшестващите ги родители. 

Жените, станали майки от 2000 г. нататък, държат маркетолозите под напрежение. Тяхната демография е специфична, социалният опит също. Повечето от тях са на "ти" с технологиите. Те са клиенти, в чиято група влиза първото поколение от млади хора, пренаситени от възможността непрекъснато да се свързват с всякакви хора, описва Advertising Age.

Хиляди от тях са онлайн. Много от тях задълбават до т.нар. тройно дъно в процеса на покупка (проучи веднъж, проучи два пъти, проучи три пъти и после купи).

За младите майки достигането на третото дъно преминава през избора на стока или услуга на конкурентна цена, социалната справедливост (корпоративната социална отговорност) и политиката на фирмата (екологията). Това поколение се смята за растяща сила и гласовит защитник на опазването на околната среда.

Снимка: Guliver / iStock

Майчинството е друг поглед на младия човек, в който чистата природа и здравето на семейството определят това, което се случва с портфейла.

За да се свърже с една такава общност, маркетингът има нужда от особен подход.

Ключът е в ангажирането - Рекламата на стоката вече не е достатъчна. Трябва да има и кауза. Тази група трябва да се чувства важна, част от една обща идея, емоционално свързана онлайн и офлайн. Тя иска възможност за непрекъснат диалог с компанията в интернет, за да зададе въпросите си и да направи оплакване.

И още: Младите майки са сред онези потенциални клиенти, при които има най-голяма вероятност онлайн усилията на марката и комуникацията ѝ в мрежата да стимулират реално потребление, а не само подкрепа в интернет.

Нужен е искрен разговор - Автентичността и прозрачността в работата на фирмата са много важни.

Образователен елемент - Този тип клиентки "консумират" информация непрекъснато и имат огромно желание (а в много случаи и свободно време) да се осведомяват чрез компютъра/телефона и да споделят с приятелките си каквото са научили. Един образователен поток от информация би придал стойност на марката и би привлякъл вниманието им към нея.

Тук важи силата на инициативите. В общия случай майките определят как ще се харчи бюджета на домакинството. Освен това те са израснали в поколението на компютърните игри. Затова подходящият подход е като към клиентки, които са запознати с технологиите и същевременно пестеливи. Промоциите с отстъпки ще имат ефект, особено, когато са подкрепени от кампания в социалните мрежи.

Измервайте ефекта. Младите родители се ориентират към фирми, които обещават положителна промяна в света им (в полза на природата или на местната общност). След това те обичат да виждат цифри и данни, които доказват, че тези обещания се изпълняват.

Източник: Мениджър нюз

Новини

Шопингът с родителите развива децата

Здраве

Хората с аутизъм избягват маркетинговите трикове по-добре

Заедно

Портрет на поколението Z

Заедно

Разликите между поколението Z и неговите предшественици

Още от Да поговорим

Дете, което е разпиляло брашно и играе. Снимка: Shutterstock

 

Не се карайте на детето за тези провинения

Първото бебе в семейството е голяма радост, но понякога ни сварва неподготвени.
Снимка: Shutterstock

 

Полезни съвети за първите дни на бебето

Къща, обитавана от призраци. Снимка: Shutterstock

 

Когато партньорът влезе в ролята на „призрак“

Не търсете вината в себе си за неуспеха на една връзка.
Снимка: Shutterstock

 

Признаците, че губите себе си в тази връзка

Причините за появата му са много и най-различни. 

Снимка: Shutterstock

5 фази, които издават хроничния стрес

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Най нови

Всеки жител на анимационното градче има уникални задачи за изпълнение.
Снимка: Cartoon Network

 

Сара Дрю

Снимка: Getty

Ник Вайъл и Натали Джой

Снимка: Getty

През зимата е напълно възможно причина за запушения нос да е сухият въздух в стаята.

Снимка: Shutterstock

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Бебе, което седи на гърнето. Снимка: Shutterstock

Здраве

За първи път на гърне: кога да сложим бебето на „трона“

Как родителите могат да улеснят прехода от памперс към гърне

Дете, което е разпиляло брашно и играе. Снимка: Shutterstock

 

Мнение на специалиста

Не се карайте на детето за тези провинения

Някои от тези необичайни пакости са израз на неговата любов

Жизел Бюндхен. Снимка: Instagram

Заедно

Жизел Бюндхен стана майка за трети път

Това е първо дете за таткото - треньора по жиу-джицу Хоаким Валенте и трето за модела

Разтворена книга, ароматни свещи и стръкчета лавандула. Снимка: Shutterstock

Първото бебе в семейството е голяма радост, но понякога ни сварва неподготвени.
Снимка: Shutterstock

 

Здраве

Полезни съвети за първите дни на бебето

6 неща, които младите родители е добре да знаят, когато мъничето влезе в дома им

Къща, обитавана от призраци. Снимка: Shutterstock

 

Да поговорим

Когато партньорът влезе в ролята на „призрак“

Той престава да общува и „изчезва“ от живота ви, без да дава обяснения

Ученик пише в тетрадка. Снимка: Shutterstock

Мнение на специалиста

15 признака издават дислексията на малкия ученик

Две трети от първокласниците се сблъскват с този проблем